tisdag 28 september 2010

Värmland here I come..

.. förhoppningvis. Om allt går enligt min 5 minuters genomtänkta plan så flyr jag på fredag till Värmland. Äntligen alltså, jag har ju längtat ihjäl mig efter den där.

Har vart sämst på att uppdatera den senaste tiden. Är inne i en depp period skulle man kunna säga.  Känns som jag misslyckats något fruktansvärt när det kommer till skolan och allt det där. Jag har iallafall bestämt mig, jag ska gå i skolan så länge jag är arbetslös. Jag kommer självklart söka jobb samtidigt, och när någon nappar hoppas jag av skolan och jobbar något år. Sen tar jag igen dem ämnena jag kommer behöva i framtiden.
Som jag skrev i tidigare inlägg så är jag inte intresserad what so ever av media längre. Det känns som jag pluggar och utbildar mig till något som jag iallafall inte kommer få något jobb inom. Sen vet jag inte hur pass intresserad jag är av foto längre. Foto Lektionerna ger mig ingenting. Men känner jag att jag blir intresserad igen finns det folkhögskolor. Men anledningen till att jag känner att jag misslyckats, är pga att jag inte kunde kämpa mig igenom gymnasiet som vem som helst. Att jag inte bara kunde fixa alla uppgifter och verkligen satsa. Men just nu klarar jag inte av det tyvärr. Jag har förmycket på mina axlar som jag måste ta igen.
Under tiden jag ska söka jobb nu kanske jag hinner ändra mig också. Kanske kommer en blixt från klar himmel, det vet jag inget om. Men just nu är jobbsökandet det jag ska lägga ner min tid på.

Nu blire till att försöka nanna kudden som gäller!
Puss och kram, smisk på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar