torsdag 23 september 2010

Trötta torsdag!

.. fy bubblan vad trött jag är idag, och som alla andra dagar ioförsig men idag känner jag mig extra trött. Jag är stolt över mig själv att jag ens gick upp för jag hade starka viljor att ligga kvar och slafa i sängen hela dagen.

Jag behöver verkligen pengar nu nu nu! Får förvisso min lön i helgen, men efter det då? Med 70% frånvaro kan man inte direkt räkna med studie bidrag. Messade den nya chefen i globen idag och frågade om hon möjligtvis hade nå jobb till mig, hoppas verkligen att hon svarar. Visst med tanke på att man jobbar bara några gånger i månaden så går man inte direkt runt, men jag har en skyhög telefonräkning som måste betalas varje månad så jag måste jobba där iallafall.
När man väl är där är det hyffsat roligt om man inte jobbar långa pass, som julgalor, idrottsgalor osv. Då kan man få jobba enda in på småtimmarna, men då får man ju såklart OB vilket är bra.  Saknar lite att stå där med Linnea, stöta på idiotiska kunder och hänga in jackor. Trodde jag aldrig att jag skulle göra efter förra säsongen. haha!

Oj oj, klockan är mycket måste rusa!
Hörs vid Multimedia!
Over n' out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar