måndag 20 september 2010

Kvällsinlägg!

so, damen är hemma från en grym vecka i Cypern igen. Vi har haft jätte skönt väder, massa drinkar och härliga dagar på stranden. Måste säga att jag hade hemlängtan redan efter tredjedagen, men nu när man är tillbaka till verkligheten vill man plötsligt åka tillbaka. Det var inte så att jag gick och längtade hem hela veckan och hade tråkigt, utan jag såg mest fram emot att komma hem men kunde gärna stanna kvar!
Vi tog ungefär 700 bilder under veckan men jag har inte fått dem än då dem ligger på min kompis kamera.  :)
Så nu imorgon äre tillbaka till skolan och foto lektion heeela dagen. Inte pepp! :(

By the way, har lite ny design här på bloggen, sen jag hade innan var ju så sjukt ful.  bleh!

Nu ska jag försöka sova så jag kommer upp imorgon!
Tack och Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar