torsdag 23 september 2010

Powernap Fail..

.. igen alltså. Jag förstår inte hur jag lyckas. Jag satte på första delen av Woodstock filmen på full fräs för jag inte skulle tok somna, men självklart gör jag det iallafall. Somnade vid typ 18 och vaknade nu vid 20. Jag trodde på allvar när jag vaknade att det var mitt i natten och att jag hade gått och lagt mig inför morgondagen, men vart genast besviken när jag insåg att det var ännu en powernap fail.

Det är dagar som denna då jag önskar att jag fortfarande var kvar i Cypern. Jag kan inte förstå nu hur jag kunde ha hämlängtan till den här skiten? Fanns ju vissa man saknade och som jag skulle sakna om jag åker igen, men det är allt annat jag gärna skippar. Drama, skola, och all jävla verklighet. 
Nu vet jag inte vad jag ska skriva, men kommer väll med mer om det skulle poppa upp nå mer i mitt lilla huvud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar